n11 Sipariş İptali ve İade Oranlarının Fazlalığı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan buybox
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

buybox

Moderator
Yetkili
Bazı müşteriler ürün teslim edilmeden iptal talebinde bulunabiliyor ya da teslim sonrası keyfi iadeler yapabiliyor. Bu durum satıcıların maliyetlerini artırıyor.
Çözüm: Ürün açıklamaları açık, detaylı ve net olmalı. Ayrıca görseller ürünü birebir yansıtmalıdır.
 
Ürün görsel ve bilgilerinin yetersiz olması, müşterilerin yanlış sipariş vermesine sebep olan başlıca unsurlardan. Ürün metaryelleri, özellikleri, hangi malzemelerden kullanıldığı detaylı şekilde belirtilmeli.
 

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.

Forum istatistikleri

Konular
113
Mesajlar
139
Kullanıcılar
8
Son üye
MyItem
Geri
Üst