Buradan sevgili çok kıymetli müşterime sesleniyorum.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bunto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bunto

Kafa Üye
Sevgili müşterim,
Elektronik bir ürün sipariş veriyorsun. Sonra beğenmemiş olabilirsin veya ürünü yanlış sipariş etmiş olabilirsin. Bunlar gayet normal. İade etmek en doğal hakkın. İade ettiğin için sana bir şey dediğim yok. Eyvallah.

Kıymetli müşterim, aldığın elektronik ürünün kutusunu ve içindeki pilleri neden geri iade etmiyorsun. Şimdi kutusu olmadan ben bu ürünü nasıl satayım. Bize yaptığın reva mıydı?
Senin çöpleri yere atan, çekinmeden sokakta balgam atan bir tip olduğunu düşünmeye başladım.
Saygılarımla.
 
Çok büyük bir sıkıntı. Böyle durumlar maalesef zarara uğratıyor.

Dert olmuş biraz :)
 
Düşünmeden davranıyorlar. Daha neler, neler duyuyoruz. İade politikalarının değiştirilmesi lazım. Ürün görseli sunarak satıcıdan onay alınması gerekiyor. Yoksa fırsatçılığa çevirenlerde var bunu.
 
Çok kötü durum. Gerçekten sinir bozucu. Aldıkları gibi gönderseler sorun yok. Ama ürünü satılamayacak duruma getiriyorlar. Ayrıca kargo maliyetinin ürün kârından yüksek olması da ayrı sorun.
Geçmiş olsun.
 

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.

Forum istatistikleri

Konular
113
Mesajlar
139
Kullanıcılar
8
Son üye
MyItem
Geri
Üst