Trendyol Olumsuz Yorumlar ve Düşük Mağaza Puanı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Oba Beyi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Oba Beyi

Administrator
Yönetici
Yetkili
Trendyol’da satıcı başarısını belirleyen en önemli göstergelerden biri mağaza puanıdır. Müşteriler, satın alma kararlarını genellikle puan ve yorumlara göre verir. Olumsuz yorumlar, sadece potansiyel satışları azaltmakla kalmaz; aynı zamanda Trendyol algoritmasında mağazanı geriye de düşürebilir.

Çözüm:
Müşteri memnuniyetine öncelik verilmelidir. Ürün sorularına hızlı ve açıklayıcı yanıtlar verilmesi, sorun yaşayan müşterilerle iletişime geçilerek çözüm odaklı davranılması gerekir. Ayrıca, düzenli olarak memnun müşterilerden nazikçe yorum talep etmek de olumlu geri bildirim sayısını artırır.
 

Çevrim içi üyeler

Şu anda çevrim içi üye yok.

Forum istatistikleri

Konular
113
Mesajlar
139
Kullanıcılar
8
Son üye
MyItem
Geri
Üst