Trendyol’da satıcı başarısını belirleyen en önemli göstergelerden biri mağaza puanıdır. Müşteriler, satın alma kararlarını genellikle puan ve yorumlara göre verir. Olumsuz yorumlar, sadece potansiyel satışları azaltmakla kalmaz; aynı zamanda Trendyol algoritmasında mağazanı geriye de düşürebilir.
Çözüm:
Müşteri memnuniyetine öncelik verilmelidir. Ürün sorularına hızlı ve açıklayıcı yanıtlar verilmesi, sorun yaşayan müşterilerle iletişime geçilerek çözüm odaklı davranılması gerekir. Ayrıca, düzenli olarak memnun müşterilerden nazikçe yorum talep etmek de olumlu geri bildirim sayısını artırır.
Çözüm:
Müşteri memnuniyetine öncelik verilmelidir. Ürün sorularına hızlı ve açıklayıcı yanıtlar verilmesi, sorun yaşayan müşterilerle iletişime geçilerek çözüm odaklı davranılması gerekir. Ayrıca, düzenli olarak memnun müşterilerden nazikçe yorum talep etmek de olumlu geri bildirim sayısını artırır.